Dāvināsim Latvijas skolām Jāņa Čakstes grāmatu!

Aicinām dāvināt Latvijas skolām mūsu pirmā prezidenta Jāņa Čakstes grāmatu „TAISNĪBA VIENMĒR UZVARĒS”. Tā ir paša Jāņa Čakstes grāmata latviešu valodā – viņa atziņas, runas, dokumenti, raksti un vēstules, kā arī iekļauta pirmoreiz latviski tulkota vācu valodā iznākusī Čakstes grāmata-brošūra „Latvieši un viņu Latvija” (1917).

Apzinoties, cik nozīmīgas šodienas izpratnei un valsts turpmākā ceļa izvēlei ir grāmatā iekļautās mūsu Valsts pirmā prezidenta atziņas, Jāņa Čakstes demokrātijas un ilgtspējīgas attīstības biedrība turpina ziedojumu vākšanu, lai šo grāmatu varētu dāvināt visām Latvijas skolām.

Pārskats par ziedojumu izmantošanu būs atvērts, un mūsu darbs netiek un netiks apmaksāts – tas ir biedrības brīvprātīgs ieguldījums!

Aicinām arī katru no mums iepazīties ar šo grāmatu „Jumavas” grāmatnīcā, iegādājoties to sev vai dāvanai to pelnījušiem draugiem.

Grāmata iznākusi pēc akadēmiskās apvienības „Austrums” ierosmes sadarbībā ar Jāņa Čakstes demokrātijas un ilgtspējīgas attīstības biedrību.

Stiprināsim sevī un mūsu jauniešos izpratni par valsts tapšanu un ticību taisnības uzvarai!


Konta numuri:

“Jāņa Čakstes demokrātijas un ilgtspējīgas attīstības biedrība“, reģ. Nr. 40008021246, konts LV08HABA0551038671251


  • Tādas demokrātijas nepastāv, un kur nu vēl šodien. Kam tas ir izdevīgi, spriediet paši.
    Pienācis laiks ir atvērt durvis! Durvis, uz patieso cilvēces dzīvi. Metiet šos izdomātos kankarus, par politiskajām vīzījām, sabiedriskām struktūrām tajā virzienā, no kurienes šie “pasaules shēmotāji” tās ir izpūtuši.
    Kā mēs tiekam čakarēti!?

  • Galvenais ir ticeet (ai ai ai kaadi m…)
    Galvenais ir uzvareet (ai ai ai kaadi m…) :)

    Atvainojos, ka man tas shkjiet jautri. Man attaisnojums – shie divi vaardi man dzen virsuu nepraarvaramu bezceriibu.

  • PILNĪGA BEZCERĪBA ir tiešām īstais vārds!
    “uzvarēt” – VISA uzvara jau IR NOTIKUSI 2000 gadus atpakaļ. Mums vienkārši JĀIEMĀCĀS dzīvot SASKAŅĀ ar to. (Tas ir pavisam cits uzdevums.) Jāpārdefinē. Jāsasniedz tas, lai “beidzot pielec”.
    kas attiecas uz vārdu “ticība” – vai zini, kas par to Rakstīts latviešu etimoloģijas vārdnīcā? paskaties, būs jautri! Ja nav pie rokas, varu šeit iekopēt fragmentu no viena sava senāka materiāla.

  • “demokrātija” ir tikai vārds. Par kādu laikabērns runā – tā, kura bija Senajā Grieķijā, protams, ka nepastāv. Tā, kura bija ASV 18., vai 19. gs, vai 20.gs sākumā, protams arī nē. Bet neviens jau to nesaka. Ir Kaut Kāda sabiedriski-politiska, vai pareizāk sakot politiski-ekonomiska iekārta, kuru pieņemts saukt par “demokrātiju”
    uz tā pamata, ka ir daudzpartiju vēlēšanu sistēma un t.s. tautas vēlētais likumdevējs.
    „TAISNĪBA VIENMĒR UZVARĒS”. – “uzvaras” lietošana salikumā ar “taisnību” un “Vienmēr” – tā ir pavisam JAUNA NOZĪME pati par sevi. Pilnīgi inovatīva un ĻOTI nepieciešama pašlaik Latvijā. Jo vienmēr=vienmēr. Arī tagad, pēc stundas, divām, vakar un rīt, utt. varbūt precīzāks būtu vārds Virsvarēs. Bet tad būtu labāk bijis nelietot nākotnes formu.

  • Demokrātija nav kaut kur tur, bet katrā no mums. Mēs katrs varam iniciēt demokrātijas procesu.
    Nav jēgas runāt par partijām, politiķiem, politisko eliti, kamēr mēs izliekamies, ka mūsos nav demokrātijas. Nosacītās augšas var pastāvēt un darboties tikai tad un tik, cik nosacītās apakšas ir tādas, uz kurām var pastāvēt. :)

  • Man nav Latviešu etimoloģijas vārdnīca:(
    ——–
    Zinu to, ka ticēt nozīmē nezināt. Ja es zinu, tad man nav jātic.
    ——–
    Šauj vaļā. Tas var būt no ProtoIE *bhidh-/*bhoidh? Pārliecināt, komandēt un uzticēt.
    Saistīts ar lojalitāti.

  • :) Aigar, vai pats sev Tu tici?

  • Tik daudz, ka sevi apzinos. Pārējam nē. Visi impulsi, kas nāk uz manu apziņu var tikt simulēti vai var būt ar nodomu manipulēt mani.
    ————–
    Manipulācija ir iespēajama tikmēr, kamēr cilvēkiem ir vājības. Izvairīties no manipulācijas varu – vēroju ienākošos vizuālos, audio, smaržas, garšas, taustes signālus un vēroju šo signālu mēģināumus manī izraisīt baudu, bailes, dusmas, izbrīnu, prieku, nelabumu…
    =========
    Jā, man izdodas palikt no tā visa malā, kā vērotājam. Kas notiek tālāk?

  • Aizmirsti visas “-krātijas”! Vienreiz un par visiem iepriekšējiem komentāriem uzraksti īsi un saprotami:
    - kādā sabiedrībā tu vēlies dzīvot? (vīzija)
    - kas jādara, lai sabiedrība attīstītos šajā virzienā? (konkrēti uzdevumi, darbības virzieni utt.)

    Ļoti ļoti gaidu konstruktīvas atbildes, jo tava līdzšinējā tukšmuldēšana ir klaja necieņa pret TF veidotājiem un lasītājiem. Piezīmēšu, ka gandrīz neviens no taviem komentāriem neiekļauj ne “papildus informāciju (ar atsaucēm uz ziņu avotiem, vēlams ar īsu anotāciju), atbilstošus jautājumus, argumentus, risinājumus” (skat. kārtības noteikumus!)

  • Paldies, Aigar! Es tikai gribēju redzēt Tavu atbildi. Jo iepriekš Tu ticību biji pielīdzinājis nezināšanai.

  • Jāni, ļoti asprātīgi – tu uzvarēji retorikā – kā ne kā – esi bijis pašā retorikas prakses iekšienē. Priekā.

  • :) es pat nezinu, ko nozīmē vārds retorika, lai gan varu apskatīties vārdnīcā.
    Un tāda veida uzvaras man nešķiet svarīgas.

  • Par vārdu ticība no latv.etimol.vārdn.”, bet citāts no manas prezentācijas vienā draudzē 3 gadus atpakaļ:
    “Starp citu, vai jums ir kāda ideja par to, ko nozīmē latviešu vārds “ticība”’pēc savas sākotnējās izcelsmes, savā pamatbūtībā? Latviešu valodnieki atzinuši, ka vārda “ticēt” senākā nozīme bijusi “būt cieši saistītam, būt īstam, patiesam”. “Ticīgs” nozīmēja “piemērots, derīgs”, “tāds, uz ko var paļauties, drošs”. “Ticīgs strādnieks” (čakls, veiks, ātrs); “ticīgs zirgs”, “laid ticīgāk” un tml.”

  • Bija uz pariezo pusi – lojalitāte un paļaušanās:)
    ———
    Tas arī viss. Ticēšana šodien tik un tā tiek lietota vairumā gadījumu kontekstā ar pārliecību par kaut kā esamību pierādījumiem iztrūkstot – piemēram dievu, radītāju, pēcnāves dzīvi, eņģeļiem, pasaules radīšanu dažās dienās…
    ==========
    Ja tas viss būtu zināms, tad ticēt tam būtu lieki. Tu jau pati saproti.

  • Varbūt atkal tā kāda retorika, bet – kāpēc nevar ticēt tam, ko zini?
    Un ko mēs vispār varam 100% zināt?

  • No augšminētā izriet:
    Tā kā viss nevar būt zināms, cilvēkā paliek brīva vieta ticībai.
    Tātad mēs katrs kaut kam ticam.
    Un šis neredzamais, nezināmais ‘kaut kas’ ļoti lielā mērā nosaka katra cilvēka dzīvi.
    Es varu pati sev likties bezgalīgi gudra, saprātīga un visnotaļ apķērīga, bet dzīve var neizdoties tāda, kāda iecerēta….
    Un otrādi – kāds cits ar vienkāršu pamatskolas izglītību dzīvo krāsainu dzīvi savu tuvinieku un draugu lokā…

    Kas ir šī neredzamā vērtība – ticība?

  • Ziāt var tikai to, ko esi pieredzējis, pietam daudzkārtīgi, un vēl tam ir jāsakrīt ar kompetentu (citu pieredzējušu) un uzticamu cilvēku pausto. Paskaties sev riņķī un izvertē, ir tik daudz lietu, ko tu itkā “zini” bet tikai tāpēc, ka tās tā ir pieņemts.
    Neticīgu cilvēku vispār nav, tikai vieni tic, ka “IR”, bet otri tic ka “NAV”.

  • Ivo, nav nekā vienkāršāka.
    Esmu teicis, ka vēlos dzīvot sabiedrībā bez “greizajiem spoguļiem”.
    Jābū atklātībai lai dzīvotu sādā sabiedrībā, jo drīzāk no tava komentāra, var just kaut kādu satraukumu. Kas notiek? Nevar būt ka kādam nepatīk mans noskaņojums. Ivo, es esamu par atklātību, par patiesību.
    Tas ko es komentēju ir mans uzskats. Man nav jāsakrīt ar tavu. Nevienu TP veidotāju es nemaz nevēlos aizskārt.

  • Jāni.
    Pareizi. Turpini domu.
    Mariona.
    Pareizi. Turpini domu.
    Klusais.
    Pareizi. Turpini domu.
    =================
    Ja uz zināšanu, pierdzi, atmiņām, kas veido tavas šā brīža domas, nevar paļauties. UZ KO VAR?

  • Ticēšana ir tā pati zināšana savā būtībā, jo ticēt tiek tam, par kā iespējamību (vai citu cilvēku izdomājumu) cilvēks tiek informēts.
    Cilvēki taču netic Možobiki? Viņi nekad par tādu nav dzidējuši.
    ————
    Tad uz ko var paļauties cilvēks?

  • A bet kurš man var atbildēt, kas manā dzīvē (jūsu) būtu mainījies, ja nebūtu Čakste?

  • Tas uz ko es aicinu, ļaudis, izvērtējiet, kas šobrīd ir svarīgākais?
    Ar mums manipulē, bet man pietrūkst pilnmuldēšana?

  • Man vispār nepatīk cilvēki, kas sevi, salīdzinot ar citiem, tur par izredzētiem un slepenos pulciņos aiz tautas mugurām lemj savas šeftes. Visi šie masoni un tamlīdzīgie.
    Čakste bija masons un starp šās grāmatas izplatīšanas iniciatoriem arī masoni, kas atkal izmet savus nāves tīklus. Pat starp bērniem.

  • Jāni, vai katrā no mums nesēž mazais masons?

  • Varbūt, laikabērn, varbūt. Bet tad tas jādzen ārā, jāiztiek bez tā. šad tad sevi jāpavēro – kā tik pamani masona asti, tā triec!!!

  • vēl vairāk par visu, es saprotu, katrs dalās ar savām sajūtām, pieredzi, atmiņām. Tas ir skaisti, cilvēcīgi, bet gribētos, lai grūtā brīdi viens otru nenostučī.

  • Nu mēs jau laikam pat gribēdami neko nevaram nostučīt, jo viss, ko runājam, te ir kā uz delnas. Kas grib, tas brīvi lasa. Tāds kā striptīzs sanāk. :)

  • nu tad lai neaprunā, vai kaut kā tā

  • Jāni, bet ko Tu zini par šo “Jāņa Čakstes demokrātijas un ilgtspējīgas attīstības biedrību“?

  • Pazīstu dažus cilvēkus no tās. Otrkārt, tā ir viena no tām anēmiskajām, pseidoakadēmiskajām organizācijām, no kuras uz āru neiziet nekas dzīvs. Tikai tādi pieminekļi, mirušas monogrāfijas.
    Tomēr viņi atrod par vajadzīgu regulāri tikties un kaut ko spriest. Detaļas gan es nezinu un man neinteresē. Pašam piedāvāja iestāties, bet atteicu.

  • Ja Tu, laikabērn, zinātu, cik organizācijām esmu bijis liecinieks…
    Un tas viss tik miris un garlaicīgs…
    Tad jau būtu labāk ziepenes skatīties. :)
    Aizmirsu uzvārdu zviedram, kurš savam dēlam teica: ja Tu zinātu, cik neticama muļķība valda pār pasauli.

  • škiet, ka cilvēki tikai atdarina viens otru, inscinē sen bijušas lietas, utt.
    Man ir svarīgi lai cilvēki zin patiesību uz planētas Zeme, spēj rīkoties. Nevis uzvedas kā zombi. Pārlapoju, pārskatos filmas, secinu. Bet vismaz man ir priekštats kas notiek un uz kuru tas pusi velk.

  • Es savukārt esmu bijis liecinieks tam, kā Latvijā viss ir ticis un tiek samaisīts, kā cilvēki tiek sarīdīti, kā tiek sētas aizdomas vienam pret otru, izdarīti kropli secinājumi, kas noved pie kārtējām kroplajām dogmām, mītiem, puspatiesībām, aplamībām. Pēdējo mēnešu laikā esmu ticies ar ~ duci disidentu, augstām bijušām un esošajām amatpersonām, un esmu aptaujājies visiem gandrīz par visiem, un man nāk smiekli un raudāt gribas reizē, kad salieku to bildi kopā…

    Jāni Kučinski, esmu liecinieks tam, ka tu esi tik pat viegli piemuļķojams, kā tavi līdzgaitnieki, kuri stāsta par tevi briesmu lietas, ka tu esi krievu spiegs, čekas aģents un kas tik vēl ne. Ziniet, ja es to apkopotu vienā nelielā brošūrā, Jūs paši par sevi smietos nenosmiedamies, līdz kādam absurdam esat spējuši aizdomāties un cik veikli ar jūsu prātiem ir izrīkojušies tādi meistari kā “laikabērni”, “visvalživi” utt., kuri berzē rokas un smejas pilnā balsī ikreiz, kad kārtējais mazais darbiņš paveikts. Ar atsevišķiem ļoti ļoti retiem izņēmumiem, kuri patiešām nāk no attiecīgajām organizācijām, manuprāt, visi ir KRIETNI vīri, tikai Jūs visus ir uzveikusi pašu MUĻĶĪBA. Tikai Jūsu muļķība ir tā, kas pieļauj sarīdīties vienam pret otru. Un tāda ir visa latviešu tauta, ar n-tajiem Jāņiem priekšgalā un pakaļgalā.

  • Atvaino Ivo, bet tas ir par traku. Es neesmu nekāds spiegs vai izlūkdienesta darbinieks. Esmu tāds pats ierindas pilsoni kā Tu. Partijās nesastāvu, un ludzu nevajag mani pataisīt par kaut kādu tur …
    Tai pašā laikā es negribu ka jūs izķēzat cilvēku. Izmantojat vai kaut ka tamlīdzīgi, katram ir sava galva uz pleciem, Jānis, Aigars paši izsvērs, kas ir patiesība.
    Ne par vienu es nesmejos, nestrīdos, mēs apmainamies ar domām un beidz pludināt fantāzijas. Esmu no sirds patiess.

  • Ivo, es pagaidām neesmu nosaucis nevienu konkrētu uzvārdu (izņemot Čaksti, kura masonisms nav noslēpums) un neesmu nevienu aprunājis. Un ja es par kādu izsakos, tad parasti konkretizēju – vai tā ir mana tiešā pieredze, vai arī – ka tas un tas cilvēks par to izteicies tā. Un pēdējo variantu cenšos izmantot pēc iespējas mazāk. Labāk jau nemaz. Tu man pats esi vaicājis par dažiem cilvēkiem, un es neesmu centies viņus nomelnot arī tajos gadījumos, kad šie konkrētie cilvēki mani publiski saukuši par slāvlatvijas apoloģētu vai Maskavas aģentu. Konkrēti mani apmēram tā sauca Valters. Vai es centos viņu nomelnot, kad Tu man par viņu vaicāji?
    Es nevienam neiesaku cilvēkus vērtēt pēc tā, ko kāds cits par viņiem stāsta. It sevišķi ja tas stāstījums ir nomelnojošs.
    Man Visvaldisvi nav personīgi patīkams, taču neatceros, ka viņš būtu centies mūs sakūdīt. Drīzāk viņš no sevis tēlo tādu nesaprastu upuri, par kuru jāiežēlojas. Varbūt neesmu lasījis visus komentārus, taču neatceros, ka arī laikabērns mūs būtu centies kaut kā sarīdīt vai kādu nomelnot.
    Protams, man patiktos labāk, ja visi diskusiju dalībnieki neslēptu savus vārdus, bet, ja jau to TF kārtība pieļauj… man nav kategorisku iebildumu.
    Un pie tā, ka par mani visādus brīnumus stāsta, esmu jau sen pieradis. Ja esi opozīcijā sistēmai, ar to vienkārši jārēķinās, kā ar to, ka saule uzlec un noriet. :)
    tā ka nav tik traki.
    Es neko neteiktu arī par tiem masoniem vai tām nedzīvajām biedrībām. Lai viņi dara, ko grib, kamēr citiem no tā ļaunums neceļas. Bet te jau publicēts viņu eiro konts un tiek vākti ziedojumi. Tad jau labāk, lai TF vāc ziedojumus, jo te vismaz kaut kas notiek un tā ir vietne, kur cilvēki var šo to uzzināt, ko kurā katrā vietnē neatradīs.

  • 1) tu esi tik patiess, ka pat savu vārdu/uzvārdu neraksti :)
    2) nav jau teikts, ka tu gribi sašķelt un sanaidot cilvēkus aiz ļauna prāta, bet tu to dari aiz savas muļķības, pašam to nepamanot. Ir cilvēki, kas līdzīgi kā tu, rīkojas apzināti – ar nolūku.

  • Jāni, es pati pēdējā laikā interesējos par to Latvijas aizkulises daļu ko sauc par masoniem/brīvmūrniekiem, kuri kā tu raksti ‘izmet savus nāves tīklus”
    Kur tu uzzināji ka Čakste ir masons? Jo izlasīju tavu komentāru:
    “Čakste bija masons un starp šās grāmatas izplatīšanas iniciatoriem arī masoni, kas atkal izmet savus nāves tīklus. Pat starp bērniem.”
    Es piekrītu ka tā ir bīstama organizācija un viņi māk šķelt sabiedrību.

    Vai tavuprāt ir pierādījumi, ka Čakste virzīja uzdevumus masonu interesēs? Viņu moto taču ir “skaldi un valdi”.
    Ar interesi gaidīšu atbildi

  • 1) ja gribam komentārus ar īstajiem vārdiem/uzvārdiem, tad atliek e-paraksts un/vai e-bibliotēkas tehniskie risinājumi.
    2) tu pats vismaz par vienu cilvēku un viņa darbību esi norādījis uz it kā kaut ko ļoti bīstamu (kā pamatojumu), ka man vienkārši trūkst vārdu
    3) visi jau nevar visu prast darīt tik GUDRI, kā tu. Piedod, bet ar to ir jāsamierinās, ka visi nav tādi ģēniji. Un, ja, tavuprāt, Čakstes biedrība dara ko aplamu, tad dari labāk! Uzskatu, ka tie cilvēki, kuri tur pašaizliedzīgi bez atalgojuma strādā ir pelnījuši uzmundrinājumu. Vai tu maz apzinies, kādu neaprakstāmu ļaunumu tu nodari šiem cilvēkiem, šādi rakstot par viņu paveikto? Baidos, ka nē. Izjūtu šo visu negāciju slogu uz sevis ik dienu. Es turos, cik spēka, lai paciestu to visu un izturētu.
    4) lūdzu, konkrētu priekšlikumu, kā TF varētu vākt naudu. Ikreiz, kad par to vaicāju, neviens neliekas ne zinis. Tagad tāds kā bez maz vai pārmetums. Labi. Skaitam visi uz Jāņa Kučinska kontu. Esmu ar mieru. Man nav iebildumu. Būs Repšes variants Nr.2. Nu ko? Aiziet?

  • Zane, es jau savos komentāros pie Skalbes raksta un pie Čakstes runas esmu šo to norādījis.
    Es neesmu masonu pētnieks. Par Čakstes dalību masonu organizācijā ir daudz rakstisku liecību (momentā grāmatas un lappuses nemeklēšu, bet principā to varu izdarīt). Ja nekļūdos, tad pašu mūsdienu Latvijas masonu mājaslapās ir šis tas par viņu vēsturi Latvijā un nosaukti redzamākie uzvārdi.
    Ja salīdzina ar citiem tā laika darboņiem, Čakste man pat šķiet patīkams. viņš bija lielas ģimenes tēvs, nāca ar ģimeniskām iniciatīvām. Šo viņa darbības daļu es vērtēju pozitīvi.
    Es vienkārši nesaprotu cilvēkus, kuri gatavi līst tādās organizācijās. It sevišķi tādā jaunā valstī kā Latvija tāda dubultdzīve man šķiet pretīga. Esmu par atklātu un tīru darbību. Ja kam kas slēpjams, tad es atstāju vietu šaubām par šo cilvēku integritāti.

  • Ja visi, kas Latvijai darījuši ko labu un bijuši krietni cilvēki, ir masoni, tad lai tādu te būtu pēc iespējas vairāk!
    Ivo, tā pieredze, par kuru Tu raksti, man ir ļoti labi zināma, un nu jau es dažu stilu atkožu.Turies!

  • Starp citu ir publicētas ziņas žurnālā “Nedēļa”, ka prezidente V.Vīķe Freiberga bijusi(vai arī vēljoprojām ir) masone.

    Raksts “Pie sienas prezidente”
    —————————
    Mazs fragments no raksta:
    ——————————-
    “Vai masone ir pelnījusi godu?

    Ārsts, kādreizējais Rīgas 1.slimnīcas direktors Jānis Ozols toties nevēlas ne savā darba kabinetā, ne dzīvoklī pie sienas redzēt prezidentes portretu.Viņš uzskata, ka V. – Vīķe Freiberga to nav pelnījusi: „Mēs taču redzam kāda ir Vairas patiesā interese par Latviju. Viņu par prezidentu izvirzīja starptautiska, slepena organizācija, lai viņa varētu taisīt karjeru. Interese par Latviju, viņai ir tīri formāla.” Dakteraprāt, prezidentes darbību nosaka slepena brīvmūrniecības organizācija – rozenkreiciešu ordenis, kas savus biedrus kontrolē vēl izsmalcinātāk nekā Krievijas specdienesti.
    Tādēļ starptautiska līmeņa masones portretu viņš uz sava rakstāmgalda redzēt nevēloties.
    Jāteic, ka pati prezidente savulaik ir atzinusi savu darbību mistiskās brālībās. 1993.gadā prezidente laikrakstam Literatūra un Māksla klāstīja: „Sākumā es, pēc tam mans vīrs Imants un ar laiku arī mana meita Indra iesaistījāmies Rozes Krusta ordenī un sākām sekot tā programmai ar meditācijām un vingrinājumiem. Tā visu savu pieauguša cilvēka mūžu paralēli zinātniskajai darbībai esmu bijusi praktizējoša mistiķe – cilvēks, kas piekopj misticismu, nevis kā intelektuālu novirzi (t.i., lasa par ezotēriskām tradīcijām, kabalu, hinduismu u.tml.), bet kā praksi, kura orientēta uz apziņas stāvokļu trenēšanu, vingrināšanu, intuīcijas izkopšanu. Kādu laiku biju Martīnistu Ordenī, vēlāk mācījos sahadža jogu. Eiropā būt rožkrustietim nozīmēja būt ķecerim un piedzīvot nāvi uz sārta. Tāpēc ordenis bija spiests darboties slepenībā.”

  • Masoni ne tikai nodarbojas ar šķelšanu, bet viņu pašreizējais uzdevums ir VARAS KONCENTRĀCIJA – virzība uz prezidentālu republiku. Kas domā līdzi, tie paši visu labi saprot.. tādēļ arī rakstīju par “vēstures atkārtošanos”.. Pameklējiet paši, kuri par šo ir publiski iestājušies! Ar VL ir savādāk – meklē, kur izcelties, un duļķo šo dīķi. Ja viņiem patiesi rūp Latvija, tad viņi pateiks – priekšlikumi ir sagatavoti, bet tos virzīsim tad, kad pienāks laiks.

  • Nu nevajag pārspīlēt, Ivo. Atklāti cilvēki arī bez e-paraksta var ar sevi iepazīstināt un lietot īsto vārdu. Ja kāds pa to vidu nošmauksies, Dievs ar viņu – tik un tā tas ar laiku uzpeldēs. Daudz jau atkarīgs no mūsu attieksmes. Piemēram, anonīmos varam ignorēt, ja viņi neatbild uz laipnu aicinājumu iepazīties.
    Es neatceros konkrētu bīstamu cilvēku, par kuru būtu tā brīdinājis. Tad jau es būtu tik augstprātīgs un iedomīgs, ka citus vai Tevi uzskatītu par maziem bērniem, kas paši neko nesaprot.
    Ar to es negribu apgalvot, ka nav bīstamu cilvēku. Zināmās situācijās katrs var izrādīties bīstams citam cilvēkam. Sevišķi jāsargā bērni, jo tagad netrūkst visādu sektantu un seksuālo pamācītāju utt.
    Par kontu? Neesmu īpašs kontu speciālists, bet vairāki TF dalībnieki ir kādu reģistrētu organizāciju biedri. Šķiet arī Tu. Nu tad var izmantot šīs organizācijas kontu vai apakškontu ar īpašu atzīmi, kam tas ziedojums domāts.
    Un es neapgalvošu, ka varbūt esmu darījis vairāk un labāk nekā tā biedrība. :) Un izticis bez kontiem.

  • Pat ja VVF nebūtu masone, viņu varētu vērtēt pēc darbiem un attieksmes. Par VVF varētu pastāstīt daudz daudz vairāk, taču domāju, ka cilvēkiem, kas kaut cik interesējas un seko, tāpat ir skaidrs, kas ir VVF. Savu nicinājumu pret Latviju viņa pat īpaši neslēpj.
    Jāni Ozolu labi pazīstu vēl no Helsinku laikiem. Kā viņš vispār nonāca līdz situācijai, ka jārunā par VVF portreta likšanu :)))
    Es būtu šokēts, ja Ozols liktu VVF portretus savā darba kabinetā. Vai tad Latvijā jau iegājusies tāda prakse?

  • Tu jau saproti ir jāpamato, kur slēpjas mana muļība? citādi, ja nav argumentu, es viņam iesviedīšu. Nav korekti, Ivo.

  • Ivo, varbūt tie masoni tiešām grib prezidentālu republiku, taču mums nevajadzētu no tā nonākt līdz aplamam secinājumam, ka visi cilvēki, kas grib prezidentālu republiku, ir masoni.
    Prezidentāla republika ir tautā populāra ideja, jo daudzi grib Ulmanim līdzīgu saimnieku.
    Es arī neiebilstu prezidentālai republikai, ja vien varas atzari būtu labi līdzsvaroti. Taču Kārli Ulmani vērtēju krasi negatīvi.

  • Man jau sāk likties aizdomīgi, vai tik aiz Ivo kāds nestāv? Tāds satraucies izskatās?

  • Nu laikam man nevajadzēja par tiem masoniem sākt šovakar, citādi te gandrīz tāds kā ķīviņš veidojas pirms paša 18. novembra. Dažas lietas tiešām būtu jāsakārto, taču ierosinu to atlikt uz pēcsvētku periodu.
    Novēlu jums priecīgus un iedvesmojošus svētkus! Varbūt pat TF var paņemt brīvdienu, lai tām idejām, kas pēdējās dienās bagātīgi nākušas, ļautu mierīgi nogulsnēties un izkristalizēties kam vērtīgam.
    Es rīt uz darbu. :)
    Ar labu nakti!

  • TF jau var palikt, lai strādā, kam jāstrādā, un lai svin, kam jāsvin!

  • Paldies, laikabērn! Tu vēl ar vien bez vārda/uzvārda. Tāds kā laika gars ;). Ar visvaldivi man bija asa saruna, jo viņa rīcība bija tik pat destruktīva kā tavējā.. Viņš šobrīd ir pazudis no TF, bet viņu cienu par to, ka viņš vismaz neslēpa savu vārdu, un mēs arī dažkārt sarakstījāmies pa e-pastu. Esmu gluži mierīgs.. Tehniski darbiņi mājsaimniecībā nomierina ;).
    Lai visiem rīt jauka diena!

  • Wow. Vienkaarshi.
    —————–
    – Kaada veel prezidentaala republika (vienu muljkji vieglaak raustiit nekaa simts)??????
    – Kaadus labus darbus masoni dariijushi (braaliib – roka roku mazgaa un slepeniiba – visi zina, ka esi masons, bet ko masoni dara, tu nedriikst teikt)?
    ====================
    Paceleities virs taa par ko juus apspriezjat. Juus teerzeejat kaa labaak strebt indi – ar dakshinju vai nazi. Labi, ka nevienam nav ienaakusi doma eest to ar karoti!!!
    ——
    Juus dziivojas hierarhiskaa sabiedriibaa, kuraa hierarhijas augshaa grib nonaakt visi. Taadeelj arii nomelno viens otru, sacneshaas viens ar otru, taadeelj arii ir idejas par valsts struktuuras mainju – lai to buutu vieglaak kontroleet veel mazaakai cilveecinju saujinjai.
    ——-
    Shveicee un citaas pasaules malaas cilveeki domaa, kaa saplacinaat un noliidzinaat varas pirmaidu, tikmeer Latvijaa domaa, kaa to uztaisiit staavaaku un spicaaaku.
    =======
    Inde.

  • Patiesiibaa es piekriitu Jaanim shinii gadiijumaa par uzsvaru likshanu uz Masoniem. Vajag paarstaat tiem pieveerst uzmaniibu – arii tiem, kas shobriid iesaistiijushies tanii kropjaa un sapuvushajaa sektaa.

  • Aigar , ne jau masoni ir tie meistari.Pār tiem stāv aizkulise, kas vampirizē cilvēci. Dodot savus atlikumus un lai būtu pievilcīgāk iesmaržina, izkrāso utt.

  • Tas taa ir, kaa tu saki. Cilveekam ir gjeneetiski vairaku tuukstoshu gadu liakaa iestraadaats mehaanisms, kaa tos manipuleet un vadiit. Taa ir ne tikai sociaalaa inzjinierija, bet arii gjeneetiskaa.
    ——————
    Manipulaacija.
    Cilveeks ir gjeneetiski iekaartots taa, ka vinjam patiik, ka ar vinju manipulee. Kino laikaa cilveekus, kaa marionetes, rausta, raudina, smiidina… Kaadeelj vinji iet uz kino, a? Taadeelj, ka vinjiem sagaadaa baudu, ka ar vinjiem manipulee. Filma, kura nespeej saraudinaat, sasmiidinaat, shausminaat, sasprindzinaat… nav laba filma.
    ———
    Taadeelj arii cilveekiem paatiik buut vergiem – nav jaadomaa, jaanalizee, jaaplaano. Viss, kas jaadara – jaatakarto, jaapaklausa, jaaseko. Domaashanu, saprashanu… visu dara priekshinieks, valdiiba un ES/asv (ar mazo burtu – kanalizaacijaa ieksaa).
    ———
    Kaa cilveeki raudaaja, kad ieveeleeja obamu!!! Taada draama bija – atrodoties tanii es jutu, kaa man naak virsuu veelme tam pievienoties – SLIMI!!!
    ———
    Taapat kaa cilveeki raudaaja, kad nomira Saljins.
    ———
    Vai tagad ir skaidrs, ka ir milziigi liela kapacitaate cilveekam buut biorobotam.
    =========
    Kursh atbildeeja uz manu pirmo biorobota/cilveeka testa jautaajumu? A? Neviens neuzdroshinaajaas. Jautaajums bija shads:
    Ja zinaashanas un ticiiba (jo ticam mees tikai tam, par ko esam dzirdeejushi vai lasiijushi – respektiivi zinaamajam) ir nepilniigas, taatad uz taam nevar paljauties, tad uz KO VAR PALJAUTIES CILVEEKS? Ir jaadod varianti vai?
    a) Dievu un Radiitaaju
    b) Uz intuiiciju
    c) Uz beznosaiijuma miilestiibu sevii
    d) Uz ticiibu labajam
    e) Nevar paljauties ne uz ko

  • Aigar, ja Dievs ir visu pamats, tad protams uz Dievu. Bet tā ir atsevišķa tēma.
    Ja cilvēcei ir dota anti jeb kroplīga matrica, tad attiecīgi ir kā greizajos spoguļos. Maldu ceļš.
    Intuīcija arī itkā labi, sestais prāts vai kaut kā ta
    Mīlestība sevī, nu un tā nevar būt atrauta no Dieva, tāpat kā ticība … paļauties atliek tikai uz to, kas mūs sargā

  • atbilde ir tikai viena – taa, kuru var paarbaudiit un taa, kura ir uzticama.

  • resp. Tu paļaujies …. ? Uz ko?

  • Devids Aiks par supeerelites gjeneetiku staastija ka tur nev empaatijas un intuiicijas. Tikai sausa racionalitaate. Viņi paļaujas uz F variantu. Pārējiem nākas sekot…

  • Icke ir interesanas intervijas ar MK Ultra cilēk-vergiem, kuriem ir sadalītas personības un tie rīkojas pēc programas uz signāla.

  • Atklāti sakot es pat negribu ielīst visās tajās tumšajās zombi padarīšanās, tajos maldos, kas katru dienu tiek izgaroti. Tāpat mani tracina visādas pozitīvisma kampaņas, kuras tiek mērķtiecīgi organizētas. Nu esam cilvēki!

  • Informācijai par to, kā lietas virzās peļķes otrajā pusē – land of the free:)
    http://www.youtube.com/watch?v=mmwUUddjQ8k&feature=player_embedded

  • par hierarhisko sabiedriibu.
    Kūtī valda trīs likumi.
    1. Knāb tuvākajam
    2. Kakā virsū zemākajam
    3. Lūri dir$ā augstākajam.
    tiem kuri izvēlas dzīvot kūtī šie likumi ir jāievēro, pārējiem jāzin.
    —————————————
    Par ticību: b, c, d tie visi ir a atribūti.
    —————————————
    Icke – drīzāk informēts zomijs nekā kompetents pravietis
    —————————————
    Reiz tu Aigar teici, ka nabaga amērikāni nezin kas vinus sagaida, nu jau daži sāk redzēt
    http://www.larouchepac.com/node/12312

  • Par atribūtiem jeb kvalitāti iet runa. Kā “a” var būt kvalitatīvs, ja tas ir iztēles rezultāts?

  • Jā – raksts labi raksturo to visu tur:D
    ——–
    Stāsts par kristu ir nākotnes paredzējums, kas tagad piepildās – rietu civilizācija tiek piesista krustā jeb kristā.

  • Šo http://www.dzm.lv/fiz/IT/F_12/info_fiz/images_2/dispers.jpg eksperimantu mājas apsākļos var izdarīt jebkurš. Aptajājot zināmu cilvēku daudzumu var konstatēt, ka robeža kuru cilvēki redz ir dažāda. Vieniem būs vairs tikai balta siena, bet citi teiks ‘ne tur ir skaidri saskatāma blāvi sarkana(violeta) krlasas josla’, savukārt priekš pirmajiem tas šķitīs tikai iztēles rezultāts.
    ——————————————————–
    Kristietība protams ir tehniloģija, kas laika gaitā koriģeta un adaptēta, pēc vajadzības, bat pa kādai frāzei jau sākotnējai frāzei grāmatās jau ir palicis
    Mateja 15.24 24 Bet Viņš atbildēja un sacīja: “Es esmu sūtīts vienīgi pie Israēla cilts pazudušajām avīm.”
    Par paredzējumiem nezinu, bet karmas likums jeb ‘ko sēsi to pļausi’ jeb Trešais ņutona likums (darbības un pretdarbības likums: spēki, ar kādiem divi ķermeņi iedarbojas viens uz otru, vienmēr ir vienādi pēc lieluma, bet vērsti pretējos virzienos) – tie darbojas.

  • šī garmuldēšana te komentāros liek domāt, ka cilvēkiem ir tā naivā cerība ka viņiem izdosies kādu apgaismot, iedvesmot, izglītot, izlabot utml, turklāt pašiem paliekot nemainītiem, turpinot ērti zvilnēt dīvānā, rijot, dzerot, drāžoties, gudrimuldot utml.
    īsāk sakot – tas ir kārtējoreizi vieglākais ceļš – gruzīt citus cilvēkus (protams arī ne tas efektīvākais ceļš) lai izvairītos no grūtākā paveicamā darba mūsu dzīvēs – tas ir – ar pašdisciplīnas palīdzību līdzināties tādiem cilvēkiem kā Gandijs, un to darīt visdrīzāk jau nevis sava komforta dēļ, bet dēļ kāda augstāka mērķa.
    http://www.tautasforums.lv/?p=1425

  • Par Gandiju jātop. Es tikai mācos (vingrinu smadzenes). Bet principā varu arī muti turēt ciet (nerakstīt)

  • negribēju apvainot, es te vienkārši publiski žēlojos par savu vājumu.

  • ir ok, pats ‘sacepos’.
    Spēku var dot tikai ticība. Paskaties uz pasaules vēsturi, viss, it viss ko tajā ir izdarījuši cilvēki sākumā ir bijis kā ideja (doma) un ticība tai un ticibā spējai to tealizēt. (Gandijam arī). Vai tā bija Mums, jā bija, bet mēs to iemainījām pret ‘demokrātiju’, ‘cilvēk’ tiesībām, komfortu, šoviem un tirgu, iemainījām (ne bez palīdzības) paši. ‘Ekonomikas’ devize “pārdod ar uzviju” ir realizācijā.

  • Spēku dod, var dot, ir devusi, dos mīlestība, kurai nav nosacījumu. Pārējais VISS ir ilūzija… it īpaši ticība, kas ir tukša bezsatura kaste.
    ——–
    Viens tic budam, cits sev, cits jēzum, cits valdībai, cits tic, ka viss būs kārtībā – ticība ir tā pati manipulācija – Obama, piemēram, iebrauca prezidenta krēslā uz cerības platformas:D

  • Kā ar ticību mīlestībai

  • Priekš kam tāds surogāts vajadzīgs?

  • Ja mīlestības nav – ir jābūt ceļam uz to, ar sirds muskuļa sasprindzināšasnu nesanāks.

  • o!!!
    Ceļa nav, tādēļ, ka tu izvēlies katru mirkli ar ko sevi aizpildīt. Tomēr tevis uzdotasi jautājums ir nozīmīgs, jo daudz cilvēki domā, ka ticot kaut kam (meklējot ceļus, ieteikumus, padomosu, skolotājus…) vai ar treniņu to var iemācīties.

  • Bet dzīves laikā taču cilvēki mainās ? Vismaz daži.

  • :D:D – kā tieši. Vai vari attainot vārdiski šo pārmaiņu? Vai vecmāmiņai ir lielāka mīlestības kapacitāte nekā bērnam?

  • Te arī ir atbilde tiem, kas pa tukšo runā par garīgumu un izaugsmēm, un vērtībām.

  • Mīlestību (neatkarīgi no daudzuma) var turēt iesprostotu, ar racionālismu, izvirtību, naidu vai arī kā citādi, bet var ļaut tai plūst no sevis. Cilvēks var gan aivērties gan atvērties – tā arī ir izmaiņa.

  • Aigar, tur nav ko. Cilvēki savas izjūtas liek priekša visam, arī prātam. Tāpēc nevajag atrauties no patiesības. Garīgums izaugsme, vērtības ir psihes jautājums.

  • Klusais, jā. Izvēli var izdarīt sekundes laikā.

  • Lieta tāda, ka cilvēks vienkārši negrib. Tas arī viss. Lai to neatzītu viņš nodarbojas ar jaunradi:
    – reliģijas, kristus, dievus
    – ticības, meditācijas, treniņus
    – piešķir nozīmību dusmām, naidam, baudām…
    ———–
    Tamdēļ, ka cilvēks ir ar milzīgu jaunrades potenciālu, vienmēr jaunrades rezultāts būs jauns attaisnojums:D

  • Aigar,ar ko Tu pēdējā laikā nodarbojies?

  • Kādā ziņā? Praktiskā ziņā – strādāju apmaksātus darbus, daudz neapmaksātus darbus – lasu un pētu dažādus matriālus, izgudoroju dažādas praktiskas un noderīgas lietas, zīmēju daudz, taisu muzonu, kas man patīk, tulkoju šo to, kas šķiet nozīmīgs…

  • ā – arī studēju

  • Tas kļūst interesanti- ko studē?

  • ehhm, Tehnoloģiju (degree in Technology)

Lai varētu pievienot komentāru, vajadzīgs iežurnalēties.